Concursuri


FORMULAR DE ÎNSCRIERE – DESCARCĂ


DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE – DESCARCĂ

  • ANUNŢ

    privind ocuparea unei funcţii publice de execuție vacantă, prin transfer la cerere

             POLIŢIA LOCALĂ A MUNICIPIULUI BACĂU cu sediul în Bacău, str. I.L. Caragiale, nr. 2, în temeiul art. 90 alin. (5) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare coroborate cu art. 149 din HG nr. 611/2008, pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, anunță ocuparea prin transfer la cerere, a următorului post de funcționar public de execuție vacant:

  • Poliţia Locală a Municipiului Bacău organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată a următoarei funcţii publice de execuție, vacantă din cadrul Biroului Inspecție Comercială:

    – 1 post – polițist local, clasa I, grad profesional debutant.

    Principalele atribuții și responsabilități sunt:

    – Verifică legalitatea activităţilor de comercializare a produselor desfăşurate de operatori economici, persoane fizice şi juridice autorizate şi producători particulari în pieţele agroalimentare, târguri şi oboare, precum şi respectarea prevederilor legale de către administratorii pieţelor agroalimentare;

    – Verifică existenţa la locul de desfăşurare a activităţii comerciale a autorizaţiilor, a aprobărilor, a documentelor de provenienţă a mărfii, a buletinelor de verificare metrologică pentru cântare, a avizelor şi a altor documente stabilite prin legi sau acte administrative ale autorităţilor administraţiei publice centrale şi locale;

    – Verifică respectarea normelor legale privind comercializarea obiectelor cu caracter religios;

    – Verifică respectarea normelor legale privind amplasarea materialelor publicitare şi a locurilor de comercializare a produselor din tutun şi a băuturilor alcoolice;

    – Verifică respectarea prevederilor legale privind orarul de aprovizionare şi funcţionare al operatorilor economici;

    – Identifică mărfurile şi produsele abandonate pe domeniul public sau privat al unităţii administrativ-teritoriale sau pe spaţii aflate în administrarea autorităţilor administraţiei publice locale ori a altor servicii/instituţii de interes local şi aplică procedurile legale de ridicare a acestora;

    – Verifică respectarea regulilor şi normelor de comerţ şi prestări de servicii stabilite prin acte normative în competenţa autorităţilor administraţiei publice locale;

    – Cooperează cu autorităţile de control sanitar, de mediu şi de protecţie a consumatorilor în exercitarea atribuţiilor de serviciu specifice domeniului de activitate al acestora;

    – Verifică respectarea obligaţiilor ce revin operatorilor economici cu privire la afişarea preţurilor, a produselor comercializate şi a serviciilor şi sesizează autorităţile competente în cazul în care identifică nereguli;

    – Verifică şi soluţionează, în condiţiile legii, petiţiile primite în legătură cu activităţi de producţie, comerţ sau prestări de servicii desfăşurate în locuri publice cu încălcarea normelor legale.

    Candidații trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999, privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare:

    • are cetăţenia română şi domiciliul în România;

    • cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

    • are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

    • are capacitate deplină de exerciţiu;

    • are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;

    • îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;

    • îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;

    • nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

    • nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;

    • nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege

    Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției publice sunt:

    – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în științe administrative, științe economice sau în științe juridice;

    – fără vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

    – cunoştințe de operare PC – nivel mediu.

    Condiții specifice suplimentare pentru ocuparea funcției publice de execuție:

    • aviz medical cu menţiunea APT pentru funcţia publică de execuție de polițist local, obţinut în urma examenului medical de medicina muncii emis de o clinică de specialitate;

    • aviz psihologic obţinut în vederea angajării, în care sunt precizate următoarele concluzii: APT PSIHOLOGIC pentru polițist local, la data susţinerii concursului, emis de un cabinet de specialitate în acest domeniu.

    Concursul se va organiza astfel:

    – în data de 30.01.2018, ora 10:00, proba scrisă

    – în data de 01.02.2018, ora 10:00, proba interviu.

    Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din HG nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului în Monitorul Oficial, partea a III-a, la sediul instituţiei din Bacău, str. I.L. Caragiale, nr. 2.

    Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs se pot obţine la sediul Poliției Locale a Municipiului Bacău, str. I.L. Caragiale, nr. 2, telefon 0234/575978.

    DOSARUL DE CONCURS VA CONŢINE

    ÎN MOD OBLIGATORIU URMĂTOARELE ACTE

    a) Formularul de înscriere tip, care se pune la dispoziţie de către instituţie, în momentul înscrierii;

    b) Act de identitate (original şi copie);

    c) Certificat de naștere/căsătorie (original şi copie);

    d) Diploma de studii, certificate şi alte documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări (original şi copie);

    e) Copia carnetului de muncă și după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;

    f) Cazier judiciar în original; (se va specifica “pentru angajare”)

    g) Adeverinţa medicală în original, de la medicul de familie în care să se specifice: „ nu este în evidenţă cu boli cronice, neuropsihice şi alte tratamente”;

    h) Fișă medicală cu menţiunea APT pentru polițist local, obţinut în urma examenului medical de medicina muncii;

    i) Aviz psihologic obţinut în vederea angajării, în care sunt precizate următoarele concluzii: APT PSIHOLOGIC pentru polițist local;

    j) Fişa de evaluare a performanţelor profesionale individuale sau după caz, recomandare (copie şi original) de la ultimul loc de muncă;

    k) Declaraţie pe proprie răspundere care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică – se pune la dispoziţie de către instituţie, în momentul înscrierii;

    l) Curriculum vitae – model european.

    Toate originalele, cu excepţia cazierului, se vor înapoia, după ce se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, iar copia va rămâne la dosar.

    Documentele se îndosariază într-un dosar cu şină, în ordinea enumerării de mai sus.

    Dosarele de înscriere se vor depune la sediul Poliţiei Locale a Municipiului Bacău – Compartimentul Resurse Umane.

    Termenul de depunere al dosarului de înscriere: 19.01.2018, ora 14.00 (inclusiv).

    Data afişării rezultatelor selecţiei dosarelor de înscriere: 29.01.2018.

    BIBLIOGRAFIE

    Pentru ocuparea funcției publice de execuție vacantă din cadrul Biroului Inspecție Comercială: polițist local, clasa I, grad profesional debutant:

     Constituția României;

     Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     Legea nr. 155/2010 Poliției locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

     HG nr. 1332/2010 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și funcționare a poliției locale;

     OG nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     OG nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petiţiilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     Legea nr. 252/2003 privind registrul de control, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     Legea nr. 12/1990 privind protejarea populației împotriva unor activități de producție, comert sau de prestări servicii ilicite, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     OG nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

  • Poliţia Locală a Municipiului Bacău organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată a următoarei funcţii publice de execuție, vacantă din cadrul Biroului Inspecție Comercială:

    – 1 post – polițist local, clasa I, grad profesional debutant.

    Principalele atribuții și responsabilități sunt:

    – Verifică legalitatea activităţilor de comercializare a produselor desfăşurate de operatori economici, persoane fizice şi juridice autorizate şi producători particulari în pieţele agroalimentare, târguri şi oboare, precum şi respectarea prevederilor legale de către administratorii pieţelor agroalimentare;

    – Verifică existenţa la locul de desfăşurare a activităţii comerciale a autorizaţiilor, a aprobărilor, a documentelor de provenienţă a mărfii, a buletinelor de verificare metrologică pentru cântare, a avizelor şi a altor documente stabilite prin legi sau acte administrative ale autorităţilor administraţiei publice centrale şi locale;

    – Verifică respectarea normelor legale privind comercializarea obiectelor cu caracter religios;

    – Verifică respectarea normelor legale privind amplasarea materialelor publicitare şi a locurilor de comercializare a produselor din tutun şi a băuturilor alcoolice;

    – Verifică respectarea prevederilor legale privind orarul de aprovizionare şi funcţionare al operatorilor economici;

    – Identifică mărfurile şi produsele abandonate pe domeniul public sau privat al unităţii administrativ-teritoriale sau pe spaţii aflate în administrarea autorităţilor administraţiei publice locale ori a altor servicii/instituţii de interes local şi aplică procedurile legale de ridicare a acestora;

    – Verifică respectarea regulilor şi normelor de comerţ şi prestări de servicii stabilite prin acte normative în competenţa autorităţilor administraţiei publice locale;

    – Cooperează cu autorităţile de control sanitar, de mediu şi de protecţie a consumatorilor în exercitarea atribuţiilor de serviciu specifice domeniului de activitate al acestora;

    – Verifică respectarea obligaţiilor ce revin operatorilor economici cu privire la afişarea preţurilor, a produselor comercializate şi a serviciilor şi sesizează autorităţile competente în cazul în care identifică nereguli;

    – Verifică şi soluţionează, în condiţiile legii, petiţiile primite în legătură cu activităţi de producţie, comerţ sau prestări de servicii desfăşurate în locuri publice cu încălcarea normelor legale.

              Candidații trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999, privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare:

    • are cetăţenia română şi domiciliul în România;

    • cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

    • are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

    • are capacitate deplină de exerciţiu;

    • are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;

    • îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;

    • îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;

    • nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

    • nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;

    • nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege

        Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției publice sunt:

    – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în științe administrative, științe economice sau în științe juridice;

    – fără vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

    – cunoştințe de operare PC – nivel mediu.

              Condiții specifice suplimentare pentru ocuparea funcției publice de execuție:

    • aviz medical cu menţiunea APT pentru funcţia publică de execuție de polițist local, obţinut în urma examenului medical de medicina muncii emis de o clinică de specialitate;

    • aviz psihologic obţinut în vederea angajării, în care sunt precizate următoarele concluzii: APT PSIHOLOGIC pentru polițist local, la data susţinerii concursului, emis de un cabinet de specialitate în acest domeniu.

              Concursul se va organiza astfel:

    – în data de 30.01.2018, ora 10:00, proba scrisă 

    – în data de 01.02.2018, ora 10:00, proba interviu.

              Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din HG nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului în Monitorul Oficial, partea a III-a, la sediul instituţiei din Bacău, str. I.L. Caragiale, nr. 2.

              Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs se pot obţine la sediul Poliției Locale a Municipiului Bacău, str. I.L. Caragiale, nr. 2, telefon 0234/575978.

    DOSARUL DE CONCURS VA CONŢINE 

    ÎN MOD OBLIGATORIU URMĂTOARELE ACTE

    a) Formularul de înscriere tip, care se pune la dispoziţie de către instituţie, în momentul înscrierii;  

    b) Act de identitate (original şi copie); 

    c) Certificat de naștere/căsătorie (original şi copie);

    d) Diploma de studii, certificate şi alte documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări (original şi copie);

    e) Copia carnetului de muncă și după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;

    f) Cazier judiciar în original; (se va specifica “pentru angajare”)

    g) Adeverinţa medicală în original, de la medicul de familie în care să se specifice: „ nu este în evidenţă cu boli cronice, neuropsihice şi alte tratamente”;

    h) Fișă medicală cu menţiunea APT pentru polițist local, obţinut în urma examenului medical de medicina muncii;

    i) Aviz psihologic obţinut în vederea angajării, în care sunt precizate următoarele concluzii: APT PSIHOLOGIC pentru polițist local;

    j) Fişa de evaluare a performanţelor profesionale individuale sau după caz, recomandare (copie şi original) de la ultimul loc de muncă;

    k) Declaraţie pe proprie răspundere care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică – se pune la dispoziţie de către instituţie, în momentul înscrierii;  

    l) Curriculum vitae – model european.

              Toate originalele, cu excepţia cazierului, se vor înapoia, după ce se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, iar copia va rămâne la dosar.                                     

              Documentele se îndosariază într-un dosar cu şină, în ordinea enumerării de mai sus.

    Dosarele de înscriere se vor depune la sediul Poliţiei Locale a Municipiului Bacău – Compartimentul Resurse Umane.

    Termenul de depunere al dosarului de înscriere: 19.01.2018, ora 14.00 (inclusiv).

    Data afişării rezultatelor selecţiei dosarelor de înscriere: 29.01.2018. 

                                                                                                 BIBLIOGRAFIE

              Pentru ocuparea funcției publice de execuție vacantă din cadrul Biroului Inspecție Comercială: polițist local, clasa I, grad profesional debutant:

     Constituția României;

     Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     Legea nr. 155/2010 Poliției locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

     HG nr. 1332/2010 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și funcționare a poliției locale;

     OG nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     OG nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petiţiilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     Legea nr. 252/2003 privind registrul de control, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     Legea nr. 12/1990 privind protejarea populației împotriva unor activități de producție, comert sau de prestări servicii ilicite, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     OG nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

  • Poliţia Locală a Municipiului Bacău organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuție, vacantă, de consilier, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Comunicare şi Relaţii cu Publicul.

              Principalele atribuții și responsabilități sunt:

    – este la dispoziţia cetăţenilor, îndrumându-i în rezolvarea problemelor personale, sociale sau de interes general, încercând soluţionarea acestora pe loc, iar în cazul în care problemele necesită analize şi verificări din partea altor servicii se dau solicitanţilor îndrumările necesare;

    – asigură programarea la audienţele acordate de către cadrele de conducere cetăţenilor, a agenţilor economici sau a reprezentanţilor diferitelor instituţii sau autorităţi publice, prin întocmirea notelor de audiere;

    – prezintă notele de audiere şefilor de serviciu, asupra problemelor semnalate de petenţi, ţinând evidenţa acestora;

    – gestionează relaţiile cu mass-media, monitorizează modul de prezentare a activităţii instituției de către presa scrisă şi audio-vizuală şi prezintă şefului analize şi sinteze gen „revista presei”;

    – asigură difuzarea informaţiilor cu caracter public către întregul personal al instituției din care face parte; 

    – pregăteşte şi asigură prezentarea în presa centrală şi locală a informaţiilor referitoare la cele mai importante evenimente din activitatea instituţiei, cu aprobarea conducerii; 

    – realizează, din punct de vedere al conţinutului, acţiuni de mediatizare prin intermediul reţelei Internet; 

    – transmite operativ prin apariţii publice, unele informaţii reale şi credibile în cazul producerii unor evenimente deosebite;

    – prezintă, cu aprobarea conducerii instituţiei, poziţia oficială faţă de diferitele cazuri şi situaţii în care instituţia este vizată; 

    – aduce la îndeplinire, în termen şi în mod corect, sarcinile încredinţate de către şeful direct ierarhic, cu respectarea legii; etc

              Candidații trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999, privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare:

    • are cetăţenia română şi domiciliul în România;

    • cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

    • are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

    • are capacitate deplină de exerciţiu;

    • are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;

    • îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;

    • îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;

    • nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție și de serviciu, infracțiuni care impiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice;

    • nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;

    • nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege.

              Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției publice sunt:    

    – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă: în științe administrative, științe economice, științe filologice sau în științe ale comunicării;

    – cunoştințe de operare PC – nivel mediu.

    – fără vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice:

              Condiții specifice suplimentare pentru ocuparea funcției publice de execuție:

    • aviz medical cu menţiunea APT pentru funcţia publică de execuție de consilier, obţinut în urma examenului medical de medicina muncii emis de o clinică de specialitate;

    • aviz psihologic obţinut în vederea angajării, în care sunt precizate următoarele concluzii: APT PSIHOLOGIC pentru consilier, la data susţinerii concursului, emis de un cabinet de specialitate în acest domeniu.

              Concursul se va organiza astfel:       

    – în data de 25.01.2018, ora 10:00, proba scrisă 

    – în data de 29.01.2018, ora 10:00, proba interviu.

              Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din HG nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului în Monitorul Oficial, partea a III-a, la sediul instituţiei din Bacău, str. I.L. Caragiale, nr. 2.

              Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs se pot obţine la sediul Poliției Locale a Municipiului Bacău, str. I.L. Caragiale, nr. 2, telefon 0234/575978.

                        DOSARUL DE CONCURS VA CONŢINE 

                  ÎN MOD OBLIGATORIU URMĂTOARELE ACTE

    a) Formularul de înscriere tip, care se pune la dispoziţie de către instituţie, în momentul înscrierii;  

    b) Act de identitate (original şi copie); 

    c) Certificat de naștere/căsătorie (original şi copie);

    d) Diploma de studii, certificate şi alte documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări (original şi copie);

    e) Copia carnetului de muncă și după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;

    f) Cazier judiciar în original; (se va specifica “pentru angajare”)

    g) Adeverinţa medicală în original, de la medicul de familie în care să se specifice: „ nu este în evidenţă cu boli cronice, neuropsihice şi alte tratamente”;

    h) Fișă medicală cu menţiunea APT pentru consilier, obţinut în urma examenului medical de medicina muncii;

    i) Aviz psihologic obţinut în vederea angajării, în care sunt precizate următoarele concluzii: APT PSIHOLOGIC pentru consilier;

    j) Fişa de evaluare a performanţelor profesionale individuale sau după caz, recomandare (copie şi original) de la ultimul loc de muncă;

    k) Declaraţie pe proprie răspundere care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică – se pune la dispoziţie de către instituţie, în momentul înscrierii;  

    l) Curriculum vitae – model european.

              Toate originalele, cu excepţia cazierului, se vor înapoia, după ce se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, iar copia va rămâne la dosar.                                     

              Documentele se îndosariază într-un dosar cu şină, în ordinea enumerării de mai sus.

              Dosarele de înscriere se vor depune la sediul Poliţiei Locale a Municipiului Bacău – Compartimentul Resurse Umane.

              Termenul de depunere al dosarului de înscriere: 11.01.2018, ora 14.00 (inclusiv).

              Data afişării rezultatelor selecţiei dosarelor de înscriere: 22.01.2018. 

                                                                                                 BIBLIOGRAFIE

             Pentru ocuparea funcției publice de execuție din cadrul Compartimentului Comunicare şi Relaţii cu Publicul:

    • consilier, clasa I, grad profesional debutant 

     Constituția României;

     Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     Legea nr. 155/2010 a Poliției locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

     HG nr. 1332/2010 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a Poliţiei Locale;

     Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     HG nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001, privind liberul acces la informațiile de interes public;

     OG nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

  • Poliţia Locală a Municipiului Bacău organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuție, vacantă, de consilier, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Comunicare şi Relaţii cu Publicul.

              Principalele atribuții și responsabilități sunt:

    – este la dispoziţia cetăţenilor, îndrumându-i în rezolvarea problemelor personale, sociale sau de interes general, încercând soluţionarea acestora pe loc, iar în cazul în care problemele necesită analize şi verificări din partea altor servicii se dau solicitanţilor îndrumările necesare;

    – asigură programarea la audienţele acordate de către cadrele de conducere cetăţenilor, a agenţilor economici sau a reprezentanţilor diferitelor instituţii sau autorităţi publice, prin întocmirea notelor de audiere;

    – prezintă notele de audiere şefilor de serviciu, asupra problemelor semnalate de petenţi, ţinând evidenţa acestora;

    – gestionează relaţiile cu mass-media, monitorizează modul de prezentare a activităţii instituției de către presa scrisă şi audio-vizuală şi prezintă şefului analize şi sinteze gen „revista presei”;

    – asigură difuzarea informaţiilor cu caracter public către întregul personal al instituției din care face parte; 

    – pregăteşte şi asigură prezentarea în presa centrală şi locală a informaţiilor referitoare la cele mai importante evenimente din activitatea instituţiei, cu aprobarea conducerii; 

    – realizează, din punct de vedere al conţinutului, acţiuni de mediatizare prin intermediul reţelei Internet; 

    – transmite operativ prin apariţii publice, unele informaţii reale şi credibile în cazul producerii unor evenimente deosebite;

    – prezintă, cu aprobarea conducerii instituţiei, poziţia oficială faţă de diferitele cazuri şi situaţii în care instituţia este vizată; 

    – aduce la îndeplinire, în termen şi în mod corect, sarcinile încredinţate de către şeful direct ierarhic, cu respectarea legii; etc

              Candidații trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999, privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare:

    • are cetăţenia română şi domiciliul în România;

    • cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

    • are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

    • are capacitate deplină de exerciţiu;

    • are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;

    • îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;

    • îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;

    • nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție și de serviciu, infracțiuni care impiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice;

    • nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;

    • nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege.

              Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției publice sunt:    

    – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă: în științe administrative, științe economice, științe filologice sau în științe ale comunicării;

    – cunoştințe de operare PC – nivel mediu.

    – fără vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice:

              Condiții specifice suplimentare pentru ocuparea funcției publice de execuție:

    • aviz medical cu menţiunea APT pentru funcţia publică de execuție de consilier, obţinut în urma examenului medical de medicina muncii emis de o clinică de specialitate;

    • aviz psihologic obţinut în vederea angajării, în care sunt precizate următoarele concluzii: APT PSIHOLOGIC pentru consilier, la data susţinerii concursului, emis de un cabinet de specialitate în acest domeniu.

              Concursul se va organiza astfel:       

    – în data de 25.01.2018, ora 10:00, proba scrisă 

    – în data de 29.01.2018, ora 10:00, proba interviu.

              Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din HG nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului în Monitorul Oficial, partea a III-a, la sediul instituţiei din Bacău, str. I.L. Caragiale, nr. 2.

              Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs se pot obţine la sediul Poliției Locale a Municipiului Bacău, str. I.L. Caragiale, nr. 2, telefon 0234/575978.

                        DOSARUL DE CONCURS VA CONŢINE 

                  ÎN MOD OBLIGATORIU URMĂTOARELE ACTE

    a) Formularul de înscriere tip, care se pune la dispoziţie de către instituţie, în momentul înscrierii;  

    b) Act de identitate (original şi copie); 

    c) Certificat de naștere/căsătorie (original şi copie);

    d) Diploma de studii, certificate şi alte documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări (original şi copie);

    e) Copia carnetului de muncă și după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;

    f) Cazier judiciar în original; (se va specifica “pentru angajare”)

    g) Adeverinţa medicală în original, de la medicul de familie în care să se specifice: „ nu este în evidenţă cu boli cronice, neuropsihice şi alte tratamente”;

    h) Fișă medicală cu menţiunea APT pentru consilier, obţinut în urma examenului medical de medicina muncii;

    i) Aviz psihologic obţinut în vederea angajării, în care sunt precizate următoarele concluzii: APT PSIHOLOGIC pentru consilier;

    j) Fişa de evaluare a performanţelor profesionale individuale sau după caz, recomandare (copie şi original) de la ultimul loc de muncă;

    k) Declaraţie pe proprie răspundere care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică – se pune la dispoziţie de către instituţie, în momentul înscrierii;  

    l) Curriculum vitae – model european.

              Toate originalele, cu excepţia cazierului, se vor înapoia, după ce se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, iar copia va rămâne la dosar.                                     

              Documentele se îndosariază într-un dosar cu şină, în ordinea enumerării de mai sus.

              Dosarele de înscriere se vor depune la sediul Poliţiei Locale a Municipiului Bacău – Compartimentul Resurse Umane.

              Termenul de depunere al dosarului de înscriere: 11.01.2018, ora 14.00 (inclusiv).

              Data afişării rezultatelor selecţiei dosarelor de înscriere: 22.01.2018. 

                                                                                                 BIBLIOGRAFIE

             Pentru ocuparea funcției publice de execuție din cadrul Compartimentului Comunicare şi Relaţii cu Publicul:

    • consilier, clasa I, grad profesional debutant 

     Constituția României;

     Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     Legea nr. 155/2010 a Poliției locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

     HG nr. 1332/2010 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a Poliţiei Locale;

     Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     HG nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001, privind liberul acces la informațiile de interes public;

     OG nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

  • Poliţia Locală a Municipiului Bacău organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuție, vacantă, de inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului Resurse Umane și Pregătire Profesională.

    Principalele atribuții și responsabilități sunt:

    – întocmește dosarul profesional pentru fiecare funcționar public și transmite Agenției Naționale a Funcționarilor Publici orice modificare intervenită în cariera funcționarului public;

    – gestionează fișele de evaluare a posturilor, respectiv fișele de post pentru personalul contractual și funcționarii publici din cadrul instituției;

    – organizează la nivelul instituției acțiunea de evaluare anuală a performanțelor pofesionale ale salariaților;

    – înregistrează personalul nou angajat și modificările intervenite în activitatea celui existent în „registrul general de evidenta a salariaților”, registrul public formularul M500 și în cazul funcționarilor publici la A.N.F.P.;

    – verifică valabilitatea actelor prezentate de angajați în vederea înscrierii lor în registrul de evidență a salariaților;

    – organizează promovarea personalului ca urmare a evaluării performanțelor profesionale individuale;

    – ține evidența la zi a vechimii în muncă a salariaților și comunică modificarea sporului de vechime potrivit legii;

    – asigură secretariatul comisiilor de concurs pentru ocuparea funcțiilor publice și de angajare a personalului contractual;

    – întocmește dosarele de pensionare pentru limită de vârstă, pensie anticipată;

    – ține evidența concediilor de odihnă pentru fiecare serviciu, birou, compartiment și verifică pontajele cu cererile de concediu de odihnă, certificatele medicale și alte referate din cursul lunii și concediile fără plată;

    – întocmește evidențe și situații solicitate de Primăria Municipiului Bacău, Agenția Națională a Funcționarilor Publici, etc;

    – calculează drepturile salariale, conform pontajului, contractelor/rapoartelor de muncă și legislației în vigoare, a personalului din cadrul Poliției Locale a Municipiului Bacău;

    – urmărește deșfășurarea perioadei de stagiu a funcționarilor publici debutanți până la definitivarea în funcția publică, etc.

    Candidații trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999, privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare:

    • are cetăţenia română şi domiciliul în România;

    • cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

    • are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

    • are capacitate deplină de exerciţiu;

    • are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;

    • îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;

    • îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;

    • nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție și de serviciu, infracțiuni care impiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice;

    • nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;

    • nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege.

        Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției publice sunt:

    – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în științe inginerești;

    – vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice:minim 5 ani.

    Condiții specifice suplimentare pentru ocuparea funcției publice de execuție:

    • aviz medical cu menţiunea APT pentru funcţia publică de execuție de inspector, obţinut în urma examenului medical de medicina muncii emis de o clinică de specialitate;

    • aviz psihologic obţinut în vederea angajării, în care sunt precizate următoarele concluzii: APT PSIHOLOGIC pentru inspector, la data susţinerii concursului, emis de un cabinet de specialitate în acest domeniu.

    Concursul se va organiza astfel:

    – în data de 20.12.2017, ora 10:00, proba scrisă

    – în data de 22.12.2017, ora 10:00, proba interviu.

    Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din HG nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului în Monitorul Oficial, partea a III-a, la sediul instituţiei din Bacău, str. I.L. Caragiale, nr. 2, (până în data de 08.12.2017, ora 12.00).

    Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs se pot obţine la sediul Poliției Locale a Municipiului Bacău, str. I.L. Caragiale, nr. 2, telefon 0234/575978.

         

    DOSARUL DE CONCURS VA CONŢINE

    ÎN MOD OBLIGATORIU URMĂTOARELE ACTE

    a) Formularul de înscriere tip, care se pune la dispoziţie de către instituţie, în momentul înscrierii;

    b) Act de identitate (original şi copie);

    c) Certificat de naștere/căsătorie (original şi copie);

    d) Diploma de studii, certificate şi alte documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări (original şi copie);

    e) Copia carnetului de muncă și după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;

    f) Cazier judiciar în original; (se va specifica “pentru angajare”)

    g) Adeverinţa medicală în original, de la medicul de familie în care să se specifice: „ nu este în evidenţă cu boli cronice, neuropsihice şi alte tratamente”;

    h) Fișă medicală cu menţiunea APT pentru inspector, obţinut în urma examenului medical de medicina muncii;

    i) Aviz psihologic obţinut în vederea angajării, în care sunt precizate următoarele concluzii:

     APT PSIHOLOGIC pentru inspector;

    j) Fişa de evaluare a performanţelor profesionale individuale sau după caz, recomandare (copie şi original) de la ultimul loc de muncă;

    k) Declaraţie pe proprie răspundere care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică – se pune la dispoziţie de către instituţie, în momentul înscrierii;

    l) Curriculum vitae – model european.

     Toate originalele (diplome, certificate) se vor înapoia, după ce se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, iar copia lor va rămâne la dosar.

     Documentele se îndosariază într-un dosar cu şină, în ordinea enumerării de mai sus.

     Dosarele de înscriere se vor depune la sediul Poliţiei Locale a Municipiului Bacău.

     Termenul de depunere al dosarului de înscriere: 08.12.2017, ora 12.00 (inclusiv).

     Data afişării rezultatelor selecţiei dosarelor de înscriere: 13.12.2017.

    BIBLIOGRAFIE

    pentru ocuparea funcției publice de execuție din cadrul Compartimentului Resurse Umane și Pregătire Profesională:

    – inspector, clasa I, grad profesional principal

     Constituția României;

     Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     Legea nr. 155/2010 a Poliției locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

     HG nr. 1332/2010 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și funcționare a poliției locale;

     OG nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petiţiilor;

     Legea nr. 53/2003 Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     HG nr. 611/2008 pentru aprobarea nomelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     HG nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;

     OUG nr. 6/2007 privind unele măsuri de reglementare a drepturilor salariale şi a altor drepturi ale salariaţilor din administraţie, republicată.

  • Poliţia Locală a Municipiului Bacău organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuție, vacantă, de polițist local, clasa II, grad profesional principal din cadrul Biroului Siguranță Rutieră.

    Principalele atribuții și responsabilități sunt:

    – asigură fluenţa circulaţiei pe drumurile publice din raza teritorială de competenţă, având dreptul de a efectua semnale regulamentare de oprire a conducătorilor de autovehicul exclusiv pentru îndeplinirea atribuţiilor conferite de Legea nr. 155/2010 a Poliţiei Locale, în domeniul circulaţiei pe drumurile publice;

    – verifică integritatea mijloacelor de semnalizare rutieră şi sesizează nereguli constatate privind funcţionarea semafoarelor, starea indicatoarelor şi a marcajelor rutiere şi acordă asistenţă în zonele unde se aplică marcaje rutiere;

    – participă la acţiuni comune cu administratorul drumului pentru înlăturarea efectelor fenomenelor naturale, cum sunt: ninsoare abundentă, viscol, vânt puternic, ploaie torenţială, grindină, polei şi alte asemenea fenomene, pe drumurile publice;

    – participă, împreună cu unităţile/structurile teritoriale ale Poliţiei Române, la asigurarea măsurilor de circulaţie ocazionate de adunări publice, mitinguri, marşuri, demonstraţii, procesiuni, acţiuni de pichetare, acţiuni comerciale promoţionale, manifestări cultural-artistice, sportive, religioase sau comemorative, după caz, precum şi de alte activităţi care se desfăşoară pe drumul public şi implică aglomerări de persoane;

    – sprijină unităţile/structurile teritoriale ale Poliţiei Române în asigurarea măsurilor de circulaţie în cazul transporturilor speciale şi al celor agabaritice pe raza teritorială de competenţă;

    – acordă sprijin unităţilor/structurilor teritoriale ale Poliţiei Române în luarea măsurilor pentru asigurarea fluenţei şi siguranţei traficului, etc.

    Candidații trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999, privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare:

    • are cetăţenia română şi domiciliul în România;

    • cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

    • are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

    • are capacitate deplină de exerciţiu;

    • are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;

    • îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;

    • îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;

    • nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție și de serviciu, infracțiuni care impiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice;

    • nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;

    • nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege.

        Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției publice sunt:

    – studii superioare de scurtă durată, absolvite cu diplomă;

    – vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice:minim 5 ani.

       Condiții specifice suplimentare pentru ocuparea funcției publice de execuție:

    • aviz medical cu menţiunea APT pentru funcţia publică de execuție de polițist local, obţinut în urma examenului medical de medicina muncii emis de o clinică de specialitate;

    • aviz psihologic obţinut în vederea angajării, în care sunt precizate următoarele concluzii: APT PSIHOLOGIC pentru polițist local, la data susţinerii concursului, emis de un cabinet de specialitate în acest domeniu.

    Concursul se va organiza astfel:

    – în data de 20.12.2017, ora 10:00, proba scrisă

    – în data de 22.12.2017, ora 10:00, proba interviu.

    Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din HG nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului în Monitorul Oficial, partea a III-a, la sediul instituţiei din Bacău, str. I.L. Caragiale, nr. 2, (până în data de 08.12.2017, ora 12.00).

    Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs se pot obţine la sediul Poliției Locale a Municipiului Bacău, str. I.L. Caragiale, nr. 2, telefon 0234/575978.

    DOSARUL DE CONCURS VA CONŢINE

    ÎN MOD OBLIGATORIU URMĂTOARELE ACTE

    a) Formularul de înscriere tip, care se pune la dispoziţie de către instituţie, în momentul înscrierii;

    b) Act de identitate (original şi copie);

    c) Certificat de naștere/căsătorie (original şi copie);

    d) Diploma de studii, certificate şi alte documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări (original şi copie);

    e) Copia carnetului de muncă și după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;

    f) Cazier judiciar în original; (se va specifica “pentru angajare”)

    g) Adeverinţa medicală în original, de la medicul de familie în care să se specifice: „ nu este în evidenţă cu boli cronice, neuropsihice şi alte tratamente”;

    h) Fișă medicală cu menţiunea APT pentru polițist local, obţinut în urma examenului medical de medicina muncii;

    i) Aviz psihologic obţinut în vederea angajării, în care sunt precizate următoarele concluzii:

     APT PSIHOLOGIC pentru polițist local;

    j) Fişa de evaluare a performanţelor profesionale individuale sau după caz, recomandare (copie şi original) de la ultimul loc de muncă;

    k) Declaraţie pe proprie răspundere care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică – se pune la dispoziţie de către instituţie, în momentul înscrierii;

    l) Curriculum vitae – model european.

     Toate originalele (diplome, certificate) se vor înapoia, după ce se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, iar copia lor va rămâne la dosar.

     Documentele se îndosariază într-un dosar cu şină, în ordinea enumerării de mai sus.

     Dosarele de înscriere se vor depune la sediul Poliţiei Locale a Municipiului Bacău.

     Termenul de depunere al dosarului de înscriere: 08.12.2017, ora 12.00 (inclusiv).

     Data afişării rezultatelor selecţiei dosarelor de înscriere: 13.12.2017.

    BIBLIOGRAFIE

    pentru ocuparea funcției publice de execuție din cadrul Biroului Siguranță Rutieră:

    – polițist local, clasa II, grad profesional principal

     Constituția României;

     Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     Legea nr. 155/2010 a Poliției locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

     HG nr. 1332/2010 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și funcționare a poliției locale;

     OG nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     Legea nr. 61/1991 pentru sancţionarea faptelor de încălcare a unor norme de convieţuire socială, a ordinii şi liniştii publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     OUG nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     HG nr. 1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a OUG nr. 195/2002;

     OG nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petiţiilor.

  • Poliţia Locală a Municipiului Bacău organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuție, vacantă, de referent, clasa III, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Financiar-Contabilitate.

    Principalele atribuții și responsabilități sunt:

    – participă la inventarierea anuală a patrimoniului și face propuneri pentru casarea bunurilor deteriorate;

    – face parte din comisiile de recepție și casare a bunurilor aparținând instituției;

    – întocmește notele de intrare recepție;

    – întocmește bonurile de consum pentru materialele consumabile, echipament, etc;

    – răspunde de primirea păstrarea și eliberarea materialelor prin comisia de recepție;

    – face propuneri privind casarea echipamentelor cu termenul expirat, provenit de la personalul lichidat sau alte materiale deteriorate, etc.

    Candidații trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999, privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare:

    • are cetăţenia română şi domiciliul în România;

    • cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

    • are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

    • are capacitate deplină de exerciţiu;

    • are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;

    • îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;

    • îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;

    • nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție și de serviciu, infracțiuni care impiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice;

    • nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;

    • nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege.

        Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției publice sunt:

    – studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;

    – vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minim 9 ani.

       Condiții specifice suplimentare pentru ocuparea funcției publice de execuție:

    • aviz medical cu menţiunea APT pentru funcţia publică de execuție de referent, obţinut în urma examenului medical de medicina muncii emis de o clinică de specialitate;

    • aviz psihologic obţinut în vederea angajării, în care sunt precizate următoarele concluzii: APT PSIHOLOGIC pentru referent, la data susţinerii concursului, emis de un cabinet de specialitate în acest domeniu.

    Concursul se va organiza astfel:

    – în data de 20.12.2017, ora 10:00, proba scrisă

    – în data de 22.12.2017, ora 10:00, proba interviu.

    Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din HG nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului în Monitorul Oficial, partea a III-a, la sediul instituţiei din Bacău, str. I.L. Caragiale, nr. 2, (până în data de 08.12.2017, ora 12.00).

    Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs se pot obţine la sediul Poliției Locale a Municipiului Bacău, str. I.L. Caragiale, nr. 2, telefon 0234/575978.

         

    DOSARUL DE CONCURS VA CONŢINE

    ÎN MOD OBLIGATORIU URMĂTOARELE ACTE

    a) Formularul de înscriere tip, care se pune la dispoziţie de către instituţie, în momentul înscrierii;

    b) Act de identitate (original şi copie);

    c) Certificat de naștere/căsătorie (original şi copie);

    d) Diploma de studii, certificate şi alte documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări (original şi copie);

    e) Copia carnetului de muncă și după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;

    f) Cazier judiciar în original; (se va specifica “pentru angajare”)

    g) Adeverinţa medicală în original, de la medicul de familie în care să se specifice: „ nu este în evidenţă cu boli cronice, neuropsihice şi alte tratamente”;

    h) Fișă medicală cu menţiunea APT pentru referent, obţinut în urma examenului medical de medicina muncii;

    i) Aviz psihologic obţinut în vederea angajării, în care sunt precizate următoarele concluzii:

     APT PSIHOLOGIC pentru referent;

    j) Fişa de evaluare a performanţelor profesionale individuale sau după caz, recomandare (copie şi original) de la ultimul loc de muncă;

    k) Declaraţie pe proprie răspundere care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică – se pune la dispoziţie de către instituţie, în momentul înscrierii;

    l) Curriculum vitae – model european.

     Toate originalele (diplome, certificate) se vor înapoia, după ce se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, iar copia lor va rămâne la dosar.

     Documentele se îndosariază într-un dosar cu şină, în ordinea enumerării de mai sus.

     Dosarele de înscriere se vor depune la sediul Poliţiei Locale a Municipiului Bacău.

     Termenul de depunere al dosarului de înscriere: 08.12.2017, ora 12.00 (inclusiv).

     Data afişării rezultatelor selecţiei dosarelor de înscriere: 13.12.2017.

    BIBLIOGRAFIE

    pentru ocuparea funcției publice de execuție din cadrul Compartimentului Finaciar-Contabilitate:- referent, clasa III, grad profesional superior

     Constituția României;

     Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     Legea nr. 155/2010 a Poliției locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

     HG nr. 1332/2010 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și funcționare a poliției locale;

     Legea nr. 82/1991 a Contabilității, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenta şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, republicat, cu modificările şi completările ulterioare;

     OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, republicat, cu modificările şi completările ulterioare.

  • Poliţia Locală a Municipiului Bacău organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuție, vacantă, de referent, clasa III, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Financiar-Contabilitate.

    Principalele atribuții și responsabilități sunt:

    – participă la inventarierea anuală a patrimoniului și face propuneri pentru casarea bunurilor deteriorate;

    – face parte din comisiile de recepție și casare a bunurilor aparținând instituției;

    – întocmește notele de intrare recepție;

    – întocmește bonurile de consum pentru materialele consumabile, echipament, etc;

    – răspunde de primirea păstrarea și eliberarea materialelor prin comisia de recepție;

    – face propuneri privind casarea echipamentelor cu termenul expirat, provenit de la personalul lichidat sau alte materiale deteriorate, etc.

    Candidații trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999, privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare:

    • are cetăţenia română şi domiciliul în România;

    • cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

    • are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

    • are capacitate deplină de exerciţiu;

    • are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;

    • îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;

    • îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;

    • nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție și de serviciu, infracțiuni care impiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice;

    • nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;

    • nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege.

        Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției publice sunt:

    – studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;

    – vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minim 9 ani.

       Condiții specifice suplimentare pentru ocuparea funcției publice de execuție:

    • aviz medical cu menţiunea APT pentru funcţia publică de execuție de referent, obţinut în urma examenului medical de medicina muncii emis de o clinică de specialitate;

    • aviz psihologic obţinut în vederea angajării, în care sunt precizate următoarele concluzii: APT PSIHOLOGIC pentru referent, la data susţinerii concursului, emis de un cabinet de specialitate în acest domeniu.

    Concursul se va organiza astfel:

    – în data de 20.12.2017, ora 10:00, proba scrisă

    – în data de 22.12.2017, ora 10:00, proba interviu.

    Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din HG nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului în Monitorul Oficial, partea a III-a, la sediul instituţiei din Bacău, str. I.L. Caragiale, nr. 2, (până în data de 08.12.2017, ora 12.00).

    Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs se pot obţine la sediul Poliției Locale a Municipiului Bacău, str. I.L. Caragiale, nr. 2, telefon 0234/575978.

         

    DOSARUL DE CONCURS VA CONŢINE

    ÎN MOD OBLIGATORIU URMĂTOARELE ACTE

    a) Formularul de înscriere tip, care se pune la dispoziţie de către instituţie, în momentul înscrierii;

    b) Act de identitate (original şi copie);

    c) Certificat de naștere/căsătorie (original şi copie);

    d) Diploma de studii, certificate şi alte documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări (original şi copie);

    e) Copia carnetului de muncă și după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;

    f) Cazier judiciar în original; (se va specifica “pentru angajare”)

    g) Adeverinţa medicală în original, de la medicul de familie în care să se specifice: „ nu este în evidenţă cu boli cronice, neuropsihice şi alte tratamente”;

    h) Fișă medicală cu menţiunea APT pentru referent, obţinut în urma examenului medical de medicina muncii;

    i) Aviz psihologic obţinut în vederea angajării, în care sunt precizate următoarele concluzii:

     APT PSIHOLOGIC pentru referent;

    j) Fişa de evaluare a performanţelor profesionale individuale sau după caz, recomandare (copie şi original) de la ultimul loc de muncă;

    k) Declaraţie pe proprie răspundere care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică – se pune la dispoziţie de către instituţie, în momentul înscrierii;

    l) Curriculum vitae – model european.

     Toate originalele (diplome, certificate) se vor înapoia, după ce se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, iar copia lor va rămâne la dosar.

     Documentele se îndosariază într-un dosar cu şină, în ordinea enumerării de mai sus.

     Dosarele de înscriere se vor depune la sediul Poliţiei Locale a Municipiului Bacău.

     Termenul de depunere al dosarului de înscriere: 08.12.2017, ora 12.00 (inclusiv).

     Data afişării rezultatelor selecţiei dosarelor de înscriere: 13.12.2017.

    BIBLIOGRAFIE

    pentru ocuparea funcției publice de execuție din cadrul Compartimentului Finaciar-Contabilitate:- referent, clasa III, grad profesional superior

     Constituția României;

     Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     Legea nr. 155/2010 a Poliției locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

     HG nr. 1332/2010 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și funcționare a poliției locale;

     Legea nr. 82/1991 a Contabilității, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

     OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenta şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, republicat, cu modificările şi completările ulterioare;

     OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, republicat, cu modificările şi completările ulterioare.